Monday 24 March 2014

Bo dlaczego nie!

Cześć wszystkim! Pomyślałam, że może by zacząć od małego przywitania.  Idea założenia bloga rodził się we mnie bardzo długo ale nigdy nie udało mi się na tyle zebrać w sobie, żeby coś wskórać. Nie licząc blogów o zwierzątkach w podstawówce :) Mało oryginalna ta idea w dzisiejszych czasach, zdaje sobie z tego sprawę ale pomyślałam, że dlaczego nie robić czegoś przyjemnego na swój własny sposób. W wolnych chwilach, a ostatnio mam ich coraz mniej, przeglądam różne blogi o modzie, o urodzie i takie life stylowe, okazuje się to bardzo wciągające! Więc dlaczego by nie zacząć pisać własnego! I w końcu nastał ten dzień. To takie bardzo króciutkie wprowadzenie o istnieniu tej strony. Zamieszczać tu prawdopodobnie, a mówię prawdopodobnie bo nigdy nic nie wiadomo, różne posty właśnie o urodzie, modzie i trochę tzw. „lajfstajlu” może komuś się spodoba!
                Króciutko o mnie, na imię mam Aleksandra, od tego roku oficjalnie jestem „dorosła”, ale spokojnie, tylko w świetle prawa ! Jestem wegetarianką. Zdecydowanie jestem umysłem ścisłym, a moje zainteresowania krążą w okół sportu, od kilku lat tańczę. Grałam w szkolnej reprezentacji kosza i takie tam nieistotne i nudne fakciki.  Dodam, że jestem relatywnie niską, długo włosą blondynką o niebieskich oczach. To na tyle. Następny post będzie zdecydowanie bardziej tematyczny, więc zapraszam!  


0 comments:

Post a Comment

Go on, write whatever you would like to say! :)